🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مبارک شده عیدم

(ثبت: 257659) فروردین 4, 1402 

 

قطرہ اے بودم و از مهـرِ تو بر هیـچ چڪیدم
غافل از لطفِ‌ تو سوے هوسِ خـویش دویدم

رفـت عـمـرے و رسـیدم بہ چـرا هاے فراوان
تا به لطـفِ تو بہ سر منزلِ مقصـود رسیدم

با توڪل بہ تـو یڪبارہ شبِ یأس سـحر شد
روشـن از توسـت دلم تا ابـد اے نـورِ امـیدم

زندگـے خـوابِ گـرانیست اسـیرِ شـب و رویا
چند سالیست‌ ڪہ‌با لطفِ‌ تو ڪابوس ندیدم

هر درے باز شـد از برڪتِ نام تـو چـنین شد
تا تویـے راہ گـشا نیسـت نیـازے بـہ ڪلیدم

خوب هسـتم اگـر، الطاف تو شد شاملِ حالم
رحمت‌توست نصیبم ڪہ‌چنین‌شاد و سعیدم

گلـہ از درد ندارم ڪہ تـو غمـخوار ترینـی
غم ندارم ڪہ‌ تو هستـے همہ جا یارِ وحیدم

بارها شعـر سـرودم ڪہ شـود حـرفِ دل اما
گـلـے از باغ ادب درخـور شـأنِ تـو نـچـیدم

خـواسـتم باز بہ تـو عـرض ارادت ڪنـم اما
واژه‌ درمانده شد و وصـف نشد حالِ‌ جدیدم

لحظہ‌‌ اے نیست‌ ڪہ بر خلق‌ خداوند نباشی
شـرمِ یادِ تـو نبودن بڪند سـرخ و سفـیدم

خـالقانہ بہ زمـسـتانِ دلم نــور رسـانـدی
تو خدایـے منِ‌ محتاج ڪـم از شاخہ‌ ے بیدم

در دلم مهـرِ تو دارم ڪہ مبارڪ شدہ عیـدم
حالِ‌ من با تو چنان‌شد ڪہ‌دل از عید بریدم

 

امیر بهنام ۱۴۰۲/۱/۳

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 4, 1402

    سلام امیر عزیزم
    سال نو مبارک
    غزلی بسیار زیبا از شما خوانده و حظ کردم
    آفرین
    در پناه خدا 🌱🌹❤️👌👌👌👌👌👌👌❤️🌹🌱

    • امیر بهنام گل

      فروردین 4, 1402

      سلام استاد طارق جانمان😊🙏❤️

      سال نو شما هم مبارک و حالتون عالی
      آرزوی سلامتی و دل خوشی براتون دارم
      نظر لطفتونه سپاسگزارم ،😘🌸🌸🌺🌺🌹🌹💐💐❤️🌈❤️

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 4, 1402

    مبارک باد
    سلام و درود تان

    • امیر بهنام گل

      فروردین 5, 1402

      درود عرض ادب و ارادت 🍀
      متشڪرم از شما 🥰
      سال نو شما هم مبارک 🌸🌸🌸
      🍃🌹🍃بهاران خجستہ وشادیهایتان پیوسته🌼🌼🌼🌼
      سالے سر شار از سلامتے سعادت سرفرازے پیروزے ونشاط برایتان آرزومندم
      ☘️🌷☘️🌹☘️💐☘️🌺☘️🪷🍃🌻🍃🌸🍃🍒

  3. امیر اصلانی

    فروردین 5, 1402

    درود بر قلم زرنگار شما جناب بهنام گل

    مفتخرم که غزلهای شیوای شما را می خوانم

    تندرست و پایدار باشید به مهر
    نوروز پیروز

    💐💐💐💐💐💐

    • امیر بهنام گل

      فروردین 5, 1402

      درود، ممنونم از لطفتون جناب اصلانی عزیز 🙏🥰🍀💐🍀💐🍀💐🍀
      باعث افتخار بندس😍❤️
      عید شما هم مبارک ،روزگارتون خوش💐💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا