🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 متراژ

(ثبت: 246630) فروردین 11, 1401 

 

چند متر دلم را
گشاد تر بدوزم
تا اندازه ات شود؟

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 11, 1401

    چند متر دلم را
    گشادتر بدوزم
    تا اندازه ات شود؟!

    سلام فاضله هاشمی عزیز
    شعر تا اینجا عالی است
    به نظرت آوردن دو سطر آخر ضرورت دارد؟

    • فاضله هاشمی

      فروردین 11, 1401

      سلام اگر شمااینطور می فرمایید نه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا