🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل ريشه هاى هوازى

(ثبت: 5084) آذر 9, 1396 
مثل ريشه هاى هوازى

 

بر فراز كوه صبورى

رو به راههاى مه آلود

عابر هميشه غريبم

بين روزهاى موازى

 

نى نبوده ام كه بنالم

در رثاى مرگ نيستان

دف شدم كه جشن بگيرى

تا تــــنِ مرا بنـــوازى

 

با هزار شعله هم آغوش

حجله بسته ى هذيانها

شاهدخت پرده نشينم

در قبيله هاى حجازى

 

تكه اى گدازه ى سرخم

در لباس مخمل جنگل

مثل اشكهاى حقيقى

پشت خنده هاى مجازى

 

روى ساقه هاى خيالم

باز مى شود نفس عشق

پاگرفته در تن بـــــادم

مثل ريشه هاى هوازى

 

ببر بودم و ندريـــــدم

تيغ بودم و نبريــــدم

بندبندِ سادگى ام سوخت

باز هم در آخر بازى…

 

#غزل_آرامش

 

@ghazalaramesh

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 11, 1396

    سلام و عرض ادب محضر استاد گرانقدرم بانو آرامش ارجمند

    همیشه عالی و نغز می سرایید

    آثار فاخرتان همواره در اسمان شعر ادب ایران زمین می درخشند

    عالی  و دل انگیز می سرایید

    درود بر شما

  2. مهران اسدپور

    آذر 11, 1396

    درودها …

    کسب فیض شد …

  3. طارق خراسانی

    آذر 11, 1396

    ببر بودم و ندريـــــدم

    تيغ بودم و نبريــــدم

    بندبندِ سادگى ام سوخت

    باز هم در آخر بازى…

     

    سلام بر ملکه ی شعر  سرزمینم

    اثری نغز و  ماندگار  است

    درود بر شما

     در سایه سار مهر الهی

  4. بانو آرامش عزيز

    واقعا شعرهايتان را دوست مي دارم دست مريزاد

  5. بانو آرامش عزيز

    واقعا شعرهايتان را دوست مي دارم دست مريزاد

  6. بانو آرامش عزيز

    واقعا شعرهايتان را دوست مي دارم دست مريزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا