🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل پاییزم و زردم اما…

(ثبت: 1601) خرداد 9, 1395 

مثل پاییزم و زردم اما…

عاشقم میوه ی دردم اما…

خواستم برگ شوم تا افتم

بعد هم دور تو گردم اما…

بس زلالی تو،دلم می خواهد

غرق دریای تو گردم اما…

همتم بدرقه ی راه نشد

رودها را بنوردم اما…

گرمی ازعشق تو نوشیددلم

چون زمستانم و سردم اما…

«دوستت دارم» می دانی که

سِحراین جمله شِگـَردم اما…

گفتم این جمله وغوغایی شد

با دل دوست ،چه کردم! اما…

 

 

 

نظرها 10 
  1. سلام شاعر .کاش بجای دغدغه های شخصی و آرزوهای خود دنبال دغدغه های مهمتری باشیم .شعر باید لذت بخش باشد تا ماندگار شود باید دردی در آن باشد که مقدس تر از دردهای دیگر باشد شعر باید باخواندنش چنان تاثیری بگذاردئ که آدمی را به فکر وادارد .شعرباید قابل تامل وتفکر وتعقل باشد. .ممنون .خواندم اما آنچه انتظار داشتم نبود. جسارتم رو ببخشید .یاحق

    • سلام آقای دولتی بزرگوار
      سپاسگزارم ازحضورحضرتعالی ونقد تون واما مقدس ترازدرد عشق چه می تواند باشد؟!!
      سربلندباشید

      حق نگهدارتون

  2. سوگند صفا

    خرداد 10, 1395

    سلااااام‌ و درود بی کران

    باید بگویم استاد….

    واقعا که خیلی قشنگ و بسیار زیبا بود….

    خیلی…

    قلم تون نویسا و تن تون سلامت

    یاحق

    • سلام خانم صفا گرامی
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی
      سربلندباشیدوسلامت

      حق نگهدارتون

  3. زهرا حقیقی

    خرداد 10, 1395

    سلاام و درود

    شعر بسیار زیبا و دل نشینی بود

    شاد و موفق باشید

  4. طارق خراسانی

    خرداد 10, 1395

    سلام و درود

    ردیف اما  را خوب آمده اید واقعا استادی می خواهد کسی با ردیف اما غزلی به این زیبایی بسراید!!!!

    مرحبا

    در پناه حق…………………………….

    • سلام استادطارق عزیز
      سپاسگزارم ازاظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      سربلندباشید

      حق نگهدارتون

  5. سلام  بر سید مهربان  بسیار زیبا و نیکو سرودی

    درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا