🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل پروانه

(ثبت: 255009) دی 25, 1401 

 

عاشق مهرت نبودن مشکل است جانان من
گر نباشی وای بر حال دل نالان من
من پذیرفتم نبودی عاشقم ؛ اما چه سود؟!
یاد تو گل کرده اما در تمام باورم
===
آرزوهایم درون سینه مانده بی صدا
هق هقم در این دل بی کینه مانده بی صدا
من صدایت می زنم هر شب بیایی در برم
ای که با یاد حضورت سبز مانده خاطرم
===
در میان چشم من جویی روان شد از غمت
روی زردم بر همه دنیا عیان شد از غمت
پای آن افسونگری ها آبرو از دست رفت
مثل یک پروانه میسوزد همه بال و پرم

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود و خدا قوت
    “است” در مصراع نخست، از نظر وزنی، ویرایش می طلبد.
    زیبا سروده اید. درودتان 🌿🌹🌹🌹🌿

  2. طارق خراسانی

    دی 25, 1401

    سلام

    عشق است و غم و فراق و بس درد

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  3. علی معصومی

    دی 25, 1401

    💠👏👏👏👏💠

  4. جواد مهدی پور

    دی 25, 1401

    درود بر شما بانو ی گرامی

    زیبا و با احساس سرودید

    لذت بردم

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا