🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثنوی درد 8

(ثبت: 249330) تیر 29, 1401 

 

عالمان ، تا كى سكوت بر ديو و دد جايز شده ؟

خون محرومان درون شيشه ها وارد شده

پس چرا زنجير بر پاها و دستها بسته ايد ؟

تا به كى مهر سكوت و صبر بر لب بسته ايد ؟

اين چه دينى ست كه همه از بودنش سر مى زنند ؟

اين چه آئينى ست كه زندانى از آن پر مى زند ؟

كو عدالت پيشگى بر مردمى دلپاك و خوب ؟

كو عملكردى كه نامردان بسوزند مثل چوب ؟

تا به كى دور تسلسل بر حقايق مى زنيد ؟

اينهمه حرف از اصول و عرف و قرآن مى زنيد ؟

درسهاتان خطى از انصاف در خود ديده است ؟

سفره هاى مردم محروم. طعامى ديده است ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 29, 1401

    درود بر شما
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا