🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجال خیال

(ثبت: 7302) آذر 27, 1397 

 

به قاف عشق تو ره می بریم و بالِ خیال-
گشوده ایم و پریدیم  در مجال ِ خیال

طفیل هستی عشقیم  ، خواجه می فرمود
من و پری که نشستیم در ظلال ِخیال

طریق عشق و خطرهاست ،خونمان امشب
نثار صحبت ایشان شد و حلال ِخیال

ز بوی نرگس چشمش هنوز مخموریم
که گرم چیدن آنیم و بی خیال ِخیال

نوشته  دست خدا روی لوح باور ما
ِبهل تمام جهان را ، که در خلال خیال –

اگرچه  اول راهیم اگرچه بی هنریم
به قله هم برسیم از مسیرحالِ خیال

 

( رضا محمدصالحی )