🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجلس وعظ

(ثبت: 266626) دی 11, 1402 

 

در حوزه ما تظاهراتی برپاست

صد خرقه و سجاده زیبا برجاست

هر یک قدحی ز کبر در بر دارند

درد از دل اینهمه ریاکاریهاست

 

تقدیم به عده ای که در حوزه و دانشگاه
به خود می بالند.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار جالب و زیباست

  2. درود بر شما
    خیلی زیباست
    لذت بردم🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا