🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجمع عشاق ِ وفادار

(ثبت: 6959) آبان 5, 1397 
مجمع عشاق ِ وفادار

مُردم  از  غُربت   ِ این  خانه  که  دلدار ندارد

همصدایی   که   شود  محرم   ِ اسرار   ندارد

همه سر در کف  ِیک عشق  ِمجازی شده اند

شهر    ِ ما    مجمع   ِ  عشاق    ِ وفادار   ندارد

دیگر  از   بغض    ِ غریبی   نفسم   می گیرد

آشنایی   که    شود   طالب    ِ دیدار    ندارد

همه جا دست  ِ  دل  ِ ما   به  عصایی شده بند

گرمی دست  ِ  دلی  عاشق  و  غمخوار  ندارد

رنگ  زردی  ِ خزان   خیمه  زده  بر  دل  ِ من

جایگاهی  چو   نفس   در   دل  ِ  گلزار  ندارد

گم  شده حس  ِ  جوانی به  دل  ِ  شعر  ِ جوان

گر   که    پیدا    بشود   گرمی    بازار    ندارد

شاعری  شعله ور  از  عشق  ِ تو  دارد  گله ها

جان  پناهی  چو   طلا   جز   دل  ِ  بیمار  ندارد

طلعت خیاط پیشه

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 5, 1397

    سلام و درود  به طلعت نور 

    چقدر نگرانتان بودم 

    و چقدر الان خوشحالم که می بینم شکر خدا سلامت و غزل زیبایی را به نمایش گذاشته اید.

    ما تندیس شعر پاک را باید تقدیم ملکه ی شعر کنیم .

    اما یک نمونه سازنده به ما داد و ناگهان خبری از ایشان نشد .

    مدیر محترم در  پی ساخت تندیس می باشند.

    لطفا شماره تلفن تماس خود را برای مدیریت ارسال فرمایید.

    سپاس از حضور آن بزرگ بانو

    در پناه خدا 

  2. همه سر در کف  ِیک عشق  ِمجازی شده اند

    شهر    ِ ما    مجمع   ِ  عشاق    ِ وفادار   ندارد

    درودتان باد

  3. مازیار نژادیان

    آبان 6, 1397

     درود بر شما

  4. عظیمه ایرانپور

    آبان 7, 1397

    درود بر شما

    دلنشین و زیباست

    قلمتان سبز

  5. Z .M

    آبان 7, 1397

    درود برشما بانوی عزیز و نازنین

    بسیار زیبا و عاااالی

    در پناه حق