🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه چامک ۰۱

(ثبت: 209243) اردیبهشت 8, 1398 

مجموعه چامک شماره ۰۱

■ تحریم:
چه کسی گفته:
تحریم اثر ندارد؟!
مرا ببین
که بوسه هایم
ته گرفته است.

■ معجزه ی تن ات:
وقتی
موهایت را به دست باد می دهی
و گنجشککان از معاشقه با تو سخن میگویند
به معجزه ی تن ات
بیشتر مومن می شوم.

■ انار:
از آن دو انار
پر از دانه های سرخ هوس
که از پرچین سینه ات
شوق گذشتن دارند
نمی توان گذشت!

■ شب غلیظ:
شب غلیظ است!
قدری ستاره بچین
بریز روی ایوان حضورت.

■ عروس:
من هر روز
به عروسی می اندیشم
که نمیداند
اندک جهازش را
کجای جهان بچیند؟!

■ زن کورد:
من هر صبح
به زن کوردی می اندیشم
که نمی داند
حیاطش را
در کجای جهان جارو کند.

■ پرنده ی ذهن:
ذهنم
پرنده وار
به سوی دیارت
کوچ کرده است
توی سرم تاب می خورند
شعرهای عقیم!
تو نباشی
مغزم زنی نازاست!

■ با تو درختم:
با تو درخت می شوم
پر برگ!
بی تو
برگ هایم زرد
می اُفتند.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_چامک

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی

    اردیبهشت 14, 1398

    شادکام باشید👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا