🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محرم

(ثبت: 262101) تیر 30, 1402 

 

به قدر محرم
حسین باش
بهانه ی خوبی ست
کربلا شدن

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    تیر 30, 1402

    سلام
    باشه چشم … امرتان مطاع

  2. طارق خراسانی

    تیر 30, 1402

    سلام

    یک کربلا پیام برای به خواب رفتگان دارد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1402

    سلام و درود

  4. محمدعلی رضاپور

    تیر 30, 1402

    السلام علیک یا اباعبدالله
    و علی الاَرواح التی حَلَّت بفنائک
    علیک منّی سلام الله
    ابدا ما بقیتُ و بقیَ اللیلُ و النّهار
    و لاجعَلَهُ اللهُ آخِرَ العهد منّی لزیارتکم
    السلام علی الحسین
    و علی علیّ بن الحسین
    و علی اولاد الحسین
    و علی اصحاب الحسین ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا