🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محو گشته اند

(ثبت: 250167) مرداد 30, 1401 

 

این عالمان که به تدریس ِ خود محو گشته اند
بر حل اینهمه معضل , چه بی حرف گشته اند
هر روز فصلی جدید می رسد ز راه پُر نشیب
در غار ِ زهد خزیده اند , اصحاب ِکهف گشته اند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    درود بر شما قلم گویایتان

    پایدار باشید🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا