🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مخدِّر امّيـــد

(ثبت: 222878) اسفند 5, 1398 
مخدِّر امّيـــد

 

بايد ترانه هاى من از نام بگذرند
دل واژه هاى وحشى ام از دام بگذرند

بايد به جرم رقص لَوَندانه، شعرها
از سنگسار در ملاء عام بگذرند

نُت ها براى بوسه به پيشانى كلام
مى بايد از رساله ى احكام بگذرند!

من مؤمنم به سرو؛ كه از ذهنِ بودنم
كابوسهاى چوبه ى اعدام بگذرند

ايمان، عمارتى ست كه نگذاشت از دَرَش
خاخام و پاپ و حجة الاسلام بگذرند

در مسجد الحرام جنونم نشسته ام
شايد كه از صفاش، به احرام بگذرند

ديوانگى سعادتِ در لحظه ماندن است
وقتى كه غصه هاى سرانجام، بگذرند

مردم اگر مخدِّرِ امّيد مى زدند
مى خواستند از غمِ فرجام بگذرند

دل جز به مرغهاى مهاجر نبند تا
يادت كنند وقتى از اين بام بگذرند…

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 5, 1398

    سلام و درود بر خانم غزل آرامش بزرگ شاعر
    پاک

    در آینده برخی از ابیات این اثر بی نظیر ورد زبان ها خواهد شد.
    خیلی زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 5, 1398

    عالی🙏

  3. سلام بانوجان
    بی نظیر بود
    واقعا از خوانش غزلتان لذت بردم
    همه‌ی ابیات زیبا
    پرمحتوا
    و
    حکیمانه بودند
    👏👏👏👏👏👏

  4. اکبر رشنو

    اسفند 7, 1398

    درودتان و
    دستمریزاد 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  5. جابر ترمک

    اسفند 8, 1398

    درود
    خوشحالم که همچنان در اوج هستید
    🌷🌷🌷🌷🌷

  6. سمیه صباح

    اسفند 22, 1398

    🌹🌹🌹
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا