🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مداحی

(ثبت: 229960) مرداد 18, 1399 

 

ما همه مدح علی گفتیم و از کردار هیچ

همچنان افتان و خیزان در سرابی پیچ پیچ

تا که ما یک ذره از راه علی را نسپریم

بی علی افتاده ایم در حلقه های پیچ پیچ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا