🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرام این مسلمانی

(ثبت: 250089) مرداد 28, 1401 

 

حالم بهم خورد از مرام این مسلمانی
دستی به جیب مردم و مهری به پیشانی

فردا که محشر پر شود از اصغر و اکبر
شرمنده تر از شیعه نبود هیچ انسانی

زیرا علی الگوی ما ، اینگونه رد می کرد
رفتار بی مغز و کریه و غیر انسانی

آن رهبر شیعه تمام همتش این بود
تا بشکند بنیان ظلم و کاخ سفیانی

اما که دنیای فریب و مکر امروزی
توجیه دارد از برای کار ظلمانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا