🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرداد

(ثبت: 212708) مرداد 9, 1398 

مگر تو داد دلم را بگیری
ای مرداد
که سوز فصل زمستان
حکایتی دگر است
بتاب شعله خورشید بیکران ات را
که آه سینه ی سردم
همیشه بی ثمر است

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    مرداد 9, 1398

    گاهی یک موضوع ساده می تواند مضمونی جالب را بیافریند . زیبا بود و درود بر شما

  2. ولی اله بایبوردی

    مرداد 9, 1398

    سلام و درود

    احسنت استاد معصومی ارجمند

    در پناه حق

    🌿💐🍃🌈💐🌿

  3. جواد مهدی پور

    مرداد 9, 1398

    درود بر شما جناب معصومی عزیز

    زیبا سرودید

    مرحبا💐

  4. طارق خراسانی

    مرداد 9, 1398

    واقعا ای جاااان

    سلام و درود بر جناب معصومی عزیز

    الحق زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌺👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا