🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرد را با حق بسنجی ای رها

(ثبت: 251294) شهریور 26, 1401 
مرد را با حق بسنجی ای رها

 

دین خود را آن زمان کردی ادا
مرد را با حق بسنجی ای رها

با تقلّا دادنی حق را بگیر
هر کجا عالم که باشد فرق لا

ولی اله بایبوردی

25 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 26, 1401

    🌷🌻💐🌷🌻💐🌷

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 26, 1401

    درود بر شما
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا