🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرز

(ثبت: 7241) آذر 15, 1397 

مرز ها بسته بود
یک جنگ جاماند
در تابوت حرفهایمان

قاب عکسی
پر شد از ادامه ی ابرها

و هیچ کس 
حواسش نبود
دختری مرز نشین 
آفتاب را در سینه اش
پناه داده بود

چترهایی بی بال و پر
به شهر ما رسیدند

و اینبار
نوبت جنون طوفان بود
میان بلوغ یک برگ و
عشوه ی نسیم

ماه آنسوتر
پیراهنش را به رویا داد
و تنهایی اش
لغزید بر آغوشمان

مرزها بسته بود
یکی دست تکان میداد
یکی می‌نوشت

و یکی هم بر می گشت

#مستانه_دادگر
#ماهور

@madtanesepid????

نظرها
  1. به به چه زیبا و اندیشمندانه!

    هر واژه ای حساب شده و درست سر جای خودش.

    شما باید ریاضی دان می شدید.

    شاید هم هستید….نه؟

    • سپاس از حضور و خوانش این اثر…..

      خیر ….بنده مربی بدنسازی هستم و  نقاش رنگ‌ و روغن….که با نگاه پرمهر و تشویق شما دوستان حتما شاعر بهتری هم خواهم شد

  2. جواد مهدی پور

    آذر 19, 1397

    سلام و عرض ارادت محضر استاد گرانقدرم بانو ماهور ارجمند

    خوبین ؟

    خوشحالم که بعد از مدت ها بازم توفیق یافتم از اشعار پاک و قشنگتان را بخوانم

    خیلی خوشحالم

    لذت بردم و بهره مند شدم از سروده ی زیبایتان

    عالی ست

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاااااااااا

    • هزاران درود بر استاد گرانقدرم….دلتنگتان بودم بزرگوار…خوشحالم از حضورتان 

      همیشه مانا و برقرار باشید 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا