🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرغِ غزلسرا

(ثبت: 249991) مرداد 23, 1401 
مرغِ غزلسرا

 

با هفت هزار سالگان سر به سری
جز این که نبود از تو ما را خبری!

ای مرغِ غزلسرای پاک وطنم
اکنون به کدام آسمان در سفری؟

19 مرداد 1401

پ. ن

یلدا ابتهاج فرزند امیر هوشنگ ابتهاج(سایه) در صفحه اینستاگرام خود خبرداد که این شاعر نامدار ایرانی دار فانی را وداع گفته است او در پیامی کوتاه آورده است:
سایه ما با هزار سالگان سر به سر شد.

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 23, 1401

    روخشان شاد و یادشان گرامی باد
    😔 😔 😔 🌹🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 23, 1401

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🙏🌷🙏

  2. زهرا آهن

    مرداد 23, 1401

    درود بر طارق خراسانی بزرگ
    روان ه.ا.سایه در آرامش جاویدان
    سپاس از زحمتی که کشیدین
    پاینده باشید🌺🌸👏

    • طارق خراسانی

      مرداد 23, 1401

      سلام بر دختر شاعرم

      سپاس از مهر حضورتان

      ما آمده ایم تا برویم و رفتن یک واقعیت است
      سایه ی مهر دخترم بر سر همه مستدام باد

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 23, 1401

    سلام و درود و خدا قوت،
    روان شان شاد و نام شان بلند

    • طارق خراسانی

      مرداد 23, 1401

      سلام و بس درود بر عزیز جانم

      سپاس از حضور پر مهرت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا