🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرغ غیب

(ثبت: 235630) بهمن 2, 1399 

« مرغ غيب »

در اعلا ملك حق، تا مي توان رفت
چرا در خاك اين دنيا بمانيـم
مگر اين روح ما، از خاك مي بود
نه از خاكيـم و ما از آسمانيـم
نداي مرغ غيـب آمـد به گوشـم
كه ما مـرغ همـان باغ جنانيـم
فضاي آن بهشت است، منزل ما
در آن ره رفتنـش را مي توانيـم

٭٭٭
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 2, 1399

    درود بر شما
    زیباست
    به نظرم برای قطعه کمی کوتاه بود🌺

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 2, 1399

    سلام و سپاس
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا