🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگِ خیس

(ثبت: 266755) دی 15, 1402 
مرگِ خیس

امید به رختخوابِ دریا جا ماند

بینِ قفسِ سـردِ شبِ یلدا ماند

قایق نَفَسـش گرفت بچّه‌ماهی

در تور بدونِ مـادرش تنها ماند

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    دی 15, 1402

    درودتان جناب دکترلاهیجی خیلی خیلی زیباست
    طیب‌الله انفاسکم و وفقکم‌
    🌺🌺🌺