🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگِ رؤیاها

(ثبت: 5218) دی 1, 1396 

رفته ای از رفتنت خون شد دلِ شیدای من
حسرتی بر پا شد از تو بر غمِ فردای من
.
من هنــوزم محـوِ آغـوشِ شبـانگـاهِ تــوأم
عکس و عطرت یادگاری مانده در دنیای من
.
لحظه های عاشقـانه ماورای عکــس هـا
یاد آن دوران بخیـر ای دلبـر زیبــای من
.
خسته از تکرار ساعت های بی تو بودنم
گریه ها دارد نگاهِ بی سر و ســودای من
.
تا قطارِ عاشقی خارج شد از ریلِ وصال
ایستگاهِ آخرش شد مرگِ رؤیـاهـای من
.
علیرضا  آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):