🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه قیامتی شود ؟

(ثبت: 252962) آبان 25, 1401 

 

چه قیامتی شود
آسمان دود آلود
و هوائی سوزان
و زمین آتشبار

چه قیامتی شود
ظالمان صف در صف
همه در دام جهیم
تشنگیها و حمیم

چه قیامتی شود
شاهدانی در چمن
صالحانی در دمن
عاشقان در انجمن

چه قیامتی شود
مارقین در زنجیر
قاسطین در تقصیر
ناکثین در تکفیر

چه قیامتی شود
دوستان در تقدیر
لاله زار در تکثیر
لاله ها در تکبیر

چه قیامتی شود
رشوه گیر در گرداب
اختلاسگر بی تاب
نقشه هاشان بر آب

چه قیامتی شود
دزدها در زندان
ناسپاسان نالان
غمگساران شادان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 25, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا