🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ

(ثبت: 222844) فروردین 23, 1399 
مرگ

 

مرگ است
آن لحظه که تو
ق
د
م
ق
د
م
دور می‌شوی از من
و دیگر نمی‌آید
جز خیالت
هیچ چیز به کار من…
و میان من
تا رسیدن به تو
تنها
سکوت است
که دم می‌زند
در آن هنگام
که تو
لب فرو بسته ای به حضور پر حرفت…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 23, 1399

    سلام آقای فلاحی
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر
    💐🙏

    • سعید فلاحی

      فروردین 25, 1399

      درودها

      ممنونم

      🙏🙏🙏در پناه خدا

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 23, 1399

    درودتان
    خوشحال می شوم اگر در کارگاه نقد شرکت بفرمایید
    یا دست کم، مطلبی را که در نقد سبک شما
    نوشته ام نقد بفرمایید.❤️🙏

    • سعید فلاحی

      فروردین 25, 1399

      درود استاد رضاپور

      چشم

      اطاعت امر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا