🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ

(ثبت: 1374) اردیبهشت 13, 1395 

دستهایم را به طنابت می سایَم
طنابی که سیم خاردار است
ولی برای فرار از این زندان
گریزی جز مرگ نیست …

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 15, 1395

    درود بر شما بزرگوار

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا