🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مریخِ نا امن…

(ثبت: 216684) آبان 13, 1398 

مریخ نا‌ امن:

انسان ها با لباس مبدل
برای کشتن می آیند
مریخ دیگر جای امنی نیست!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#سایفایکو
(سایفایکو ملهم از هایکوی ژاپنی است و از واقعیات علمی, ژانرهای علمی تخیلی (سایفای)، فانتزی و وحشت بهره می برد.)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 13, 1398

    🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      آبان 13, 1398

      درودها

      🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

  2. مينا امينی

    آبان 13, 1398

    درود آقای فلاحی
    ممنونم از اشتراک گذاری و توضیحی که در مورد سایفایکو دادید …

    مانا باشید به مهر و موفق 💐🙏

    • سعید فلاحی

      آبان 13, 1398

      درودتان

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید🌹🌷

  3. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا