🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسندِ خور‌شید

(ثبت: 241581) شهریور 15, 1400 

 

تا که دلبر خبر از منزل جاویدم داد
مژده بر نقطه ی پایانی تردیدم داد

نا امید از نگه مستِ نگارم بودم
دستِ غیبی به سحر، رایتِ امیدم داد

چه گناهی ست؟ اگر حاصلِ تاکی خوردم
تاک از شیره ی جان، باده ی توحیدم داد

تُهمَت آمد که به خاکم بنشاند، امّا
قاضی پرده نشین، مسندِ خورشیدم داد

صبر کردم به بلایی که در آن بود فنا
بختِ پیروز اگر بوسه به تمجیدم داد!

کور باد آنکه روا دید به من دوری را
از بهشت تو به یک سیب، روادیدم داد

بوسه ی گرم تو نازم که به فتوای جنون
حکم بر رفع غم و محنتِ تبعیدم داد

14 شهریور 1400

 

 

 

نظرها 10 
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 15, 1400

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌷

    • طارق خراسانی

      شهریور 15, 1400

      سلام و درود
      سپاس از مهر نگاه دختر ادیبم

      در پناه خدا. 🙏🌹🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    شهریور 15, 1400

    سلام و درود و ارادت
    دست مریزاد ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      شهریور 15, 1400

      سلام بر فرزند شاعرم
      سپاس از مهر حضورت
      در پناه خدا
      🙏❤️🌹🙏

  3. علیرضا خوشرو

    شهریور 15, 1400

    سلام..

    ماشالله

    بسیار زیبا و پر معنا

    درود بر شما…

    🌹🌺👏

    • طارق خراسانی

      شهریور 15, 1400

      سلام مهربان شاعر خوش اخلاق و خوشرو
      سپاس از مهر نگاهت
      در پناه خدا شاد زی
      🌿🙏❤️🌹🌿

  4. نسرین حسینی

    شهریور 17, 1400

    درودها برشما استاد خراسانی عزیز

    بسیار زیبا بود لذت بردم

    رقص قلمتون ماندگار 🌺🌺😍😍

    • طارق خراسانی

      شهریور 18, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرم و پر مهرتان

      در پناه خدا
      🌿🙏🌹🌿

  5. علی معصومی

    شهریور 18, 1400

    درودها حضرت دوست
    ◇◇◇
    مژده دارد چشم مست نرگسی
    بار دیگر می رسد آیین عشق
    🌹🌿

  6. کبری محمدی

    شهریور 19, 1400

    سلام
    سروده ای بسیار شیوا و دلنشین خواندم
    پاینده باشید به مهر یزدان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا