🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسیر تنهایی

(ثبت: 268108) اسفند 12, 1402 

 

مسیر تنهایی

می روی از کنار من اما
در دلم جز غم فراقت نیست
در خودم شعله شعله میسوزم
سینه ام خالی از اجاقت نیست

ای سراسر بهانه ی بودن
به تماشای من نمی آیی؟!
میروم گیج و منگ و سرگردان
در دلم غیر اشتیاقت نیست

صد خیابان بهانه دردم
بی دل و بی ترانه می گردم
در شبی که مسیر تنهایی
همدم پرتو چراغت نیست

حال و روز مرا که می بینی
خبر عمق غصه ام داری
تکیه دارم به زانوانی که
آگه از ماجرای طاقت نیست

زندگی بی تو شهرکی خالی
در هجوم سکوت و ویرانیست
به خدا آنچه را که میخواهم
جاده ای غیر کوچه باغت نیست

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 12, 1402

    تکیه دارم به زانوانی که
    آگه از ماجرای طاقت نیست

    سلام و درود

    عالی ست🌹

  2. حمید گیوه چیان

    اسفند 12, 1402

    درود جناب معصومی
    عالی مثل همیشه👌👌👌👏👏👏👏💐💐

  3. صفا یغمایی

    اسفند 12, 1402

    درودتان
    جناب معصومی
    و دستمریزاد.
    🌺🌺🌺

  4. مهرداد مانا

    اسفند 12, 1402

    سلطان سروده های فاخر ….. ❤️🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا