🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسیل

(ثبت: 209250) فروردین 18, 1398 
مسیل

هزار ترانه ی تلخ آبم
از سر گذشت…
دشت از بی نواییم
پر می گشت…
در غرقه ، غرقه ی موج های خفن
دستان بی کسی
دنبال خاطرات تو می گشت ،فقط!
ببین زلال باران هم
با عریانیم چها…
از همه بدتر
سلبرتی و سلفی های ناک خطر
تا مغز استخوانم لرز می رفت
میان همه ی نوشانوش
این سیاهی و سیلاب بود
که مرا بر دوش
و
لای آغوش لای مالخود می کرد…

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    فروردین 18, 1398

    درودها استادم

    زیر این شعر پر درد چه میتوان نوشت

    امید که دل آسمان به رحم آید

    ورنه . . .🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1398

    سلام و درود

    آسمان هم به رویمان آوار
    آب؟ دل دگر از او بیزار

    سپاس از اینکه درد را خوب می فهمید

    در پناه خدا 🌿🙏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا