🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “مشرب “

(ثبت: 13630) بهمن 8, 1397 
“مشرب “

هی رنگ
در من بی رنگ می شود …
و
هزار ناسیونالیسم دیگر ،
فقط
در آبی آسمانی
به تو پیوند می خورم….
نه چیز دیگر
با کاسه ی کوچک چشمانم
باران می نوشم…
به عشق
تیغ های طلایی صبح
از نیام قلّه
بر کشیده ی خورشید را
گرماگرم در آغوش تنگدلیها
می فشارم….
در نزدیکترین نقطه به سویدا

 

 

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 8, 1397

    چون همیشه خواندم و آموختم از قلم شیوایتان استادم

    باشید و بتابید@};-@};-@};-@};-@};-

    • اکبر

      بهمن 8, 1397

      درود
      بر شما
      عزیز گرانقدرم
      حضور تیز بین و دقیقتون
      مغتنم و مایه گرمابخشی
      به این محفل ادبیست و
      در خور قدر دانی

      همیشه باشید به مهر و نیکویی خدا وند هزیز@};-@};-@};-

  2. درود استاد
    دلنشین است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا