🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مشعر

(ثبت: 218361) آذر 27, 1398 

لبريزم از حجم دردهایِ مکرر
ای بهارِ ابرهایِ تاريکی
من شکوفه ای از بلور بودم
قلبم سياه شد از هوایِ تاريکی
در مشعر , شعور غوغا می کرد
اکنون شکست در فضای تاريکی
ستاره ها فانوسِ عارفان بودند
فرعونيان , درحضورِ تاريکی
آل سعود , تصوير زشتی ساخت
با دستهای ارمغانِ تاريکی
در چشمِ شاعران گُل کرد
خارهای حاکمانِ تاريکی
لعنت به آل سعود, که برچید عشق را
از سرزمين پيکارِ با تاريکی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 27, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    زنده باد
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مينا امينی

    آذر 27, 1398

    درود بزرگوار
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا