🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مصلحت انديشى

(ثبت: 232877) آبان 9, 1399 

 

خسته گرديديم از اين گفتگوهاى عجيب

سينه سوزانيم از انبوه معناى غريب

تا به كى حق را شكستن زير پاى مصلحت

تا كجا اين كاروان طى مى كند راه فريب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 9, 1399

    🌷🌺🌸💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    در پناه خدا🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا