🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معبد عشق

(ثبت: 231090) شهریور 8, 1399 
معبد عشق

 

هنوز
غوغای اکبرست
گلگونی ماجرای اصغرت
چشمان ستارگان آسمان
گردیده خونین و تر
در هر مدار بیقرار می چرخد،
تو معنی و متن عشقی
قاموس و ناموس شرف
رفته تا آسمان هفت
تا
بر بی پناهی و تنهاییت بگریند،
قامت اِلایی به هرچه لا
تو شط، شط شق القمری
معنی مرتضا
اکبرت همچنین آن ِصورت و سیرت مصطفا
از تو به ابراهیمی رسیدم
از مادرت یاسمین به حق
اگر
بی اگر به تو می د و م
چون هیچکس مثل تو نیست
در یقین ِگام و ره و معرفت ،
هر هیکل و هبوط دون
از عروجت به ملکوت
درشرم و خذلان و خواری سرنگون
رفته در قعر زمین ، هرچه فزون،
تو سرخی غروبی
صبوحی صبح سپید ابتدا
تو لافتی ِعشقی
در اِلای دیگر
شط ، شط سرخی عشقت
می رود
تا
تو را
دشت دشت
ای صلابت محض
بکشد
در توتیای چشم،
تو حُسن ِحَسَن
ابراهیمی از تو دلپسند
نیزه نیز در پایداریت گردیده
به سرداری سربلند
چقدر شکوه باریده
به بزم خونت
بر طشت طلا
هر بدل و فریب و مکر شده
روسیاه از ماجرای کربلا
تو اصل امتحان عشقی
به متن، متن مضمون ابتلا،
تو آسمان عاشقی
رهیده از هوا
رسیده سرت به اوج اعتلا
تو شرح شرفی
تفسیر انا فتحنا
مبین تلاوت ارادتی به آسمانها،
از سرخیت
روییده هزاران قالو بلی
در گلدان دلها
روز
روشنی به سینه زده
از اکبرت
شب شکسته از شق القمرت
تو فصل میزانی
تعدیل و استوای دل
بر آن نیزه ی کبری
تو همه وحیی
آمده در هروله های عاشقی
متن متن قرآن مجید
بر آن نیزه ی در حنین،
تو قامت سجودی
سرت سِر الصلات
مقیم و معدن عشقی
در تیرباران های عناد
پاره پاره ات
مبین قل هو الله احد
آیت کبری صمد
تو
یکتایی معرفت در عاشقی وحید
به رستاخیزم
اوج اِلای شهید،
‌امیری حسینی
به فرمان دهیم نوید،
تو برات باسق بودنی
مریمان عشق از تو درچشید
آیین دین
بتو بر پاست رفته در یقین
هر مشبه به گلزاران به تو
می شود یعنی
شرح گلستانی در دلستانی معنی
وقتی نسیمت به دلتنگیم
می وزد
به تو می روم
در بزم نوگلان یاسمنی
به سحر
و
تویی معبد ارادت
از میلیونی گل ها
که به غروب می دوند به شفقت
با تو هستم
همین
ای معنای با مسمای برترین یقین
همین

 

 

 

 

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 8, 1399

    درودها استاد گرانقدرم

    شعر بسیار زیبایی ست

    فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت عرض می کنم

    عزاداری های شما و سایر استادان و دوستانم در این انجمن مقبول حضرت حق

    🌹🌹🌹🌹

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 8, 1399

    با سلام و درود خدمت شما
    وعرض تسلیت ایام
    اجرکم عندا…
    🌹🌹🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 8, 1399

    چون هیچ کس مثل تو نیست
    سلام و درود
    اجرتان با حضرت عشق ❤️🙏

  4. نسرین حسینی

    شهریور 12, 1399

    درود برشما استادگرامی
    قلمتون ماندگار 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا