🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معدن فيروزه

(ثبت: 4855) مهر 11, 1396 
معدن فيروزه

نرم و صبور، مثل گل سرخِ قالى ام
پاخورده ى هزار قدم، گوشمالى ام

در همنشينىِ گره هاى كنار هم
مهمان افتخارى باغى خيالى ام

شمعم كه در سكوت به شب طعنه مى زند
زيبايىِ ترانـــه ى خوداشتعــــالى ام

مانند رود، در گذر از سنگهای هار
خط بر نداشت ثانيه هاى زلالى ام

سر مى كشم به معدن فيروزه ى غزل
وقتى كه كوهى از جملات سوالى ام

سرچشمه هاى آب حيات است در دلم
مؤمن به نيمه ى پرِ لیوانِ خالى ام

با ابرهاى تيره ى مغرور آشناست
سروِ بلندِ تجربه ى خشكسالى ام

گاهى سماع جامه ى نيلوفرين شمس
گاهى كتاب فلسفه هاى غزالى ام

هر روز، رنگ تازه به احساس مى زنم
مثل نگاه باغچه، حالى به حالى ام…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. لیلا صالح

    مهر 11, 1396

    سلام به استاد نازنینم. 

    بسیار خوشحال شدم که باز هم میهمان شعری زیبا و دلنشین از عزیز دلم استاد بزرگوارم بودم. 

    انشاءالله هر جا هستی شاد و سلامت باشید. 

  2. جواد مهدی پور

    مهر 12, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو گرامی استاد آرامش ارجمند

    بسیار زیبا  و دلنشین سرودید

    لذت می برم از اشعار قشنگ و آسمانیتان

    زنده باشید به مهر

    درود هاااااااااا

  3. طارق خراسانی

    مهر 13, 1396

    سلام و درود به ملکه ی شعر پاک

    قلم  در وصف  این همه زیبایی  واقعا ناتوان است

    در پناه خدا

  4. مينا امينی

    مهر 13, 1396

    درودها مهربانو

    مانا باشید و موفق

  5. Raad

    مهر 14, 1396

  6. مهر 15, 1396

    درود // فاخر و عالی 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا