🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معرکه عشق

(ثبت: 250971) شهریور 22, 1401 
معرکه عشق

 

من از عطر تو مستم ، من آواره دردم
که عشاق ره یار نمی‌رسند به گردم

بیا تا که بمانم ، بمان تا که بدانی
که در معرکه عشق ، تو آرامش جانی

تویی بال امیدم ، تویی صبح سپیدم
من از قافله عشق ، به سوی تو رسیدم

تویی شعر لب من ، تویی ماه شب من
من آواره دنیا ، تویی تاب و تب من

تویی لاله تویی رود ، تویی دلبر و مقصود
تویی لا یتناهی ، منم فانی و محدود

شدم مات نگاهت ، شدم یوسف چاهت
تویی ناجی جانم ، منم کشته راهت

اسیر سر زلفت شدم تا که بدانی
که در عالم هستی ، نبود جز تو نشانی

بدیدم رخ ماهت ، همه نور خدا بود
شدم محو نگاهت ، که از کبر رها بود

بمان با من عاشق ، گل باغ امیدم
که زیباتر ازین عشق به جان تو ندیدم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 22, 1401

    احسنت زیبا سروده اید
    قلمتان سر سبز
    🙏🙏🙏💐💐💐

    • وحید یزدی

      شهریور 22, 1401

      زیبایی در نگرش زیبای شماست متشکرم⭐

  2. طارق خراسانی

    شهریور 22, 1401

    سلام و درود

    لذت بردم

    موفق باشید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

    • وحید یزدی

      شهریور 22, 1401

      سلام و با آرزوی حال خوب⭐
      خوشحالم که از خواندن شعرمون لذت بردید⭐
      مانا باشید⭐

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 22, 1401

    بیا تا که بمانم بمان تا که بدانی
    که در معرکه ی عشق تو آرامش ِ جانی
    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید .پنجره ها را بروی بهار زندگی گشوده اید.
    یک سبد گلهای بهاری تقدیم شما باد.
    تولدتان مبارک هم بر خودتان و هم بر
    دوستان و همراهان شما
    🌺🌺👏👏🌺🌺👏👏

    • وحید یزدی

      شهریور 22, 1401

      سپاس بهاری از مردمک‌های چشمتان که زیبایی‌های شعر را درک می‌کند⭐
      با آرزوی شادی‌های مضاعف⭐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا