🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معصومین ع

(ثبت: 255071) بهمن 2, 1401 

 

هر يکی نوريم بر روی مدار
جمع پر نوريم در انبوه تار

حلقه ی ذکری در اين گردابه ايم
فيض بخشيم بر دلِ اندوهبار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 2, 1401

    سلام آیا در “بر روی” آوردن “بر” یا “روی” کافی نیست؟
    هر يکی نوريم روی مدار
    هر يکی نوريم بر مدار
    البته فعلا کار به وزن ندارم که به هم می ریزد

  2. طارق خراسانی

    بهمن 2, 1401

    سلام ودرود

    عالی ست

    هر يکی نوريم چرخان بر مدار
    روشنی بخش جهان در شام تار

    حلقه ی ذکری در اين گردابه ايم
    غم زدائیم از دلِ اندوهبار

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 2, 1401

    سلام و درودتان
    فما احلی اسمائکم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا