🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مفقود

(ثبت: 235214) دی 24, 1399 

 

پيداست كه چشمان ترم نور ندارد

از راه فتاده ام دگر شور ندارد

با هر نفسى پرده به روى پرده

من مردم و قبر من دگر گور ندارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. درود روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا