🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مقاوم شو و عزَّت آور به دست

(ثبت: 235073) دی 11, 1399 

با الهام از سخنان سردار قاآنی عزیز

بزرگی چنین گفت و بر جان نشست
مقاوم شو و عزَّت آور به دست

درودا درودا به جانِ سلیمانی ام
کزو استخوان ستمگر شکست

به دشمن مبادا کنی اعتماد
که این خود سر آغاز نابودی است

به عهدش وفایی نباشد به دهر
که بس رشته ی عهد و پیمان گسست

به فردا فلک زیرِ پای شماست
که این مژده دادند پیرانِ مست

طارق خراسانی

1399/10/10

پ. ن

سردار قاآنی: استخوان‌های دشمن در حال خرد شدن است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما
    پویا و برقرار باشید
    قلمتان نویسا
    🌻🌻🌻🌻

    • طارق خراسانی

      دی 11, 1399

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌹🙏

  2. مينا امينی

    دی 11, 1399

    سلام مهربان بابا
    زیبا قلم زدید
    ماناباشید به مهر🌸🌸🌸❤️❤️❤️

    • طارق خراسانی

      دی 11, 1399

      سلام دختر عزیزم

      سپاس از حضور پر مهرت

      در پناه خدا
      🙏🌹

  3. akbar.chakad@gmail.com

    دی 11, 1399

  4. سلام و درود
    جناب استاد خراسانی عزیز!
    استاد جان! به خواست خدا این روزها
    به کمک شاعران گرانقدری که در شعر سروش، مددکار مان هستند، داریم بطور گسترده به معرفی این سبک در گروه های تلگرامی و فیسبوک می پردازیم و قلمرو کارمان از مرزهای ایران، فراتر رفته است.
    در صورتی که افتخار می دهید به همراهی در این گروه ها لطفا سری بزنید به گروه تلگرامی مان در
    @
    parsigui

    ان شاالله پس از حضور فرخنده تان در گروه، جزئیات را به عرض خواهم رساند.
    ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      دی 11, 1399

      سلام و درود

      مایه خوشحالی و مباهات است
      در خدمت خواهم بود.

      در پناه خدا🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا