🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مقصد _ آرمیدن _ نیست!!

(ثبت: 6766) مهر 8, 1397 

در « تو » 
سرزمینی ست
که در جویبارانش ، گل‌های سرخ
برهنه و جاودانند
و پروانگان
میان شاخ و برگ سلطنت تو
و عطر آزادی سرگردان….

آنجا
کودکی ام را
به گوشواره ی بادبادک‌ها
خواهم سپرد
تا هوس پریدن
از آن نهر دوردست 
در انتهای باغ زنانگی ام را
با « تو » قسمت کنم….

مقصد آرمیدن نیست!!

مؤمن شدن به انتقام است!!

انتقام تب واژه
از قرنطینه ی کتاب

آبشار
از سکوت جنگل

و عقاب
از سایه ی زنجیرها

مقصد _ هرگز _ آرمیدن نبوده!!

تب « آیدا در آینه » ی شاملوست
که اینبار
چادر نازک مرا
خواهد سوزاند…..

ای عشق!
در تو سرزمینی ست
که فرداهایش 
همیشه زنده است
بوی چرک نمی دهد

و همیشه

شعری

« آزاد » است!!

#مستانه_دادگر
#ماهور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 8, 1397

    به به 

    سلام مستانه عزیز

    در سپید غوغاگری هایت پایانی نخواهد داشت.

    ما کم کم میرویم و مستانه های عاشق آفتاب آرام آرام می آیند .

    رایت شعر افتادنی نیست

    در پناه خدا 

    • درود بر شما فرهیخته ی بزرگوار

      سپاس از حضور ارجمندتان و خوانش این اثر 

      همواره پاینده باشید در سایه ی مهر یزدان.

      با ارادتها…..مستانه

  2. آفرین بر شما بانو

  3. مازیار نژادیان

    مهر 14, 1397

    درودها

    شعری ازاد و سیال رو حس کردم از این قلم خوندم

    حس خوبی در شعر نهفته بود و بسیار خوب در جای خودش نشسته بود

    هماره نویسان و شاد باشید بانو