🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ملیحِ من….

(ثبت: 260505) خرداد 12, 1402 

 

صبح است
به این کوچه های سرد وُ خالی
می شنوم
صدای پاهایت
می بینم
لای هر شاخهٔ سبزِ تاک
نگینِ چشمانت
می نوازم
سر هر سرو
پریشانیِ گیسویت
ای ملیحِ من!!
می دانم
می دانم
می گوئی
این مجنونیست
گذشته از مرز جنون
یا
بیچاره فرهادیست
بر ستیغ بیستون
مسحور تماشای طلوع شیرینش
که آخرش
تیشه
قلع می کند قامتِ مهجورش
آری…..
مجنونم
مریدم
مراد نیافته
فرهادم
شهیدِ عشق
اصلا
خیالی گشته ام خالی از خود
بس که در قبضهٔ توست
همه خواب وُ خیالِ من

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا