🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منتظر بهار

(ثبت: 239563) خرداد 31, 1400 

 

هر چه بگویم ز گلستان کم است
سفره ی فیضش همه جا منظر است
در دل افلاک چو گردیده ام
از گل روی تو بسی چیده ام
وقت بهاران که دمد لاله زار
منتظرم تا برسد گلعذار
دفتر ایام به یکباره مست
خاطره ای از شب و روز الست
می رسد از باد بهاری شمیم
می دمد از ابر بهاری نسیم
قطره ی باران به دل جویبار
چشمه ی جوشان برود رودبار
خاک به یکباره دلش لاله گون
لاله ی زیبا به دمن واژگون
دشت اقاقی به تماشا نشست
بلبل و گلها همگی مست ِمست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. بداهه تقدیم شما شاعر گرامی
    مستی به دلم دارم
    از خواندن شعر هایت
    پیمانه بدادی تو
    با شعر اهورایی
    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا