🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منکه گفتم

(ثبت: 1390) اردیبهشت 15, 1395 

منکه گفتم تو بیایی با کسی کاری نیست
چون درختی که تنش 
لرز به سیل و تبرش باکی نیست

منکه گفتم چون تو باشی با زمین و آسمان قهر کنم
چون تو رفتی 
قهر من طولانی شد ، با زمین و هر زمان حتی خودم …

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 16, 1395

    درود 

    عیدتون مبارکــــــــــــــ

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1395

    عید میعث  مبارک

  3. سید جواد جزایری

    اردیبهشت 17, 1395

  4. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 18, 1395

    زیباست

    درود بر شما

    موفق باشید

  5. سیامک فارسی

    اردیبهشت 23, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا