🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من آتشی از هوای توام

(ثبت: 229328) تیر 24, 1399 

#من_آتشی_از_هوای_توام

در انهدامم،
در سکوتی پر از آرامش
واژه هایم به تواضع
در صفی از مژگان توست
من آتشی از هوای توام؛
وقتی هوای تو به سرم می زند .
روزهایم؛
به غارت تو را دوست داشتن می رود
و نمی دانم تو ستاره ها را می شماری یا نه؟!
و تو شاید در دام رها شدنی،
ولی دوست داشتنت مرا رها نمی کند .
در انهدامم
در سکوتی پر از آرامش
و هنوز در خیالی عذاب آور
و در گردابی از واژه های سرافکنده
در هوای تو به سر می برم .
من آتشی از هوای توام
روزهایم؛
به غارت تو را دوست داشتن می رود .

#عبدالله_محمدزاده_سامانلو

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 24, 1399

    سلام

    خیر مقدم 🌹🌹🌹

    در سکوتی پر از آرامش
    و هنوز در خیالی عذاب آور
    و در گردابی از واژه های سرافکنده
    در هوای تو به سر می برم .
    من آتشی از هوای توام
    روزهایم؛
    به غارت تو را دوست داشتن می رود

    درودتان

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

  2. علی معصومی

    تیر 24, 1399

    👏🌿🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 24, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

  4. فریبا نوری

    تیر 24, 1399

    سلام

    روزهایم،
    به غارتِ «تو را دوست داشتن»، می‌رود …

    سرشار از احساس است شعرتان. بسیار اثر گذار.

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا