🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من و قلم

(ثبت: 239668) خرداد 19, 1400 

 

کجای شعرم
قدم میزنی
که من و قلم
سرگردانیم
در این
دفتر

مدینه ترکاشوند

 

 

 

نظرها
  1. ابوالفضل زارعی

    خرداد 19, 1400

    درود بر شما 👏👏👏👌👌👌

  2. طارق خراسانی

    خرداد 19, 1400

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    من واژه به واژه ی شعرهات را قدم نزدم
    بل بوییدم
    بوی مهر می دهند
    گیاهان عاشقی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌷🌿

    • مدینه ترکاشوند

      خرداد 29, 1400

      سپاسمندم استاد ارجمند و فرهیخته
      🙏🙏🌼🍁🌸🌹

  3. درود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • مدینه ترکاشوند

      خرداد 29, 1400

      سرفرودم در برابر بزرگواریتان
      پویا و برقرار باشید
      🌻🌻🌻🌻

  4. مدینه ترکاشوند

    خرداد 29, 1400

    سپاس از مهرتان
    پویا و برقرار باشید
    🙏🙏🌼🍁🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا