🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهربانی های دیروز

(ثبت: 256) آبان 29, 1394 

مهربانی های دیروز
اینکه باخود گاه گاهی سخت دعوا می کنم
روزهای دلخوریت را تماشا می کنم
هر چه خندیدیم با هم روی هم در زندگی
وقت آن را صرف این گل های زیبا می کنم
من جواب مهربانی های دیروز تو را
در نسیم آشنای صبح پیدا می کنم
هر شبم را با تمام غصه های پیش رو
خسته از مردان بی تدبیر فردا می کنم
اشک خود را پاک کن گر اشک من جاری شود
نقش دریا را برایت باز اجرا می کنم
دست بردار از سرم اینقدر حالم را مپرس
چون سکوتم بشکند آشوب بر پا می کنم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    آبان 29, 1394

    سلام و عرض احترام جناب نادری ارجمند

    از طرف خودم و به نیابت از استاد خراسانی که در سفر هستند خیر مقدم عرض می کنم؛ خیلی خوش آمدید به خانۀ خودتان

    سرودۀ ناب و زیبایی بود

    لذت بردم

    موفق باشید

  2. مينا امينی

    آبان 29, 1394

    درود

    مانا باشید و موفق

  3. سمانه تیموریان

    آبان 29, 1394

    سلام و خیرمقدم

    خیلی خوش آمدید 

    بسیارزیباست واقعالذت بردم 

  4. اله یار خادمیان

    آبان 30, 1394

       درود بر شما نوشیدم از تراوش اندیشه ی شما عزیزو  بر فراز باشی

  5. سوگند صفا

    آبان 30, 1394

    سلاااااام و درود…

    خواندن اشعار زیبا در سایت بسیار حال آدم را خوب میکند

    و این غزل هم بسیار زیبا بود…

    برقرار باشید..

    در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا