🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موشک و پوشک

(ثبت: 220808) دی 20, 1398 

 

موشک و پوشک

با فرار از منطقه، فکری پیِ موشک کنید.
مقنعه بر سر زده، در مردیِ خود شک کنید.

تا کمی کمتر نجس گردد زمین از لوث تان.
بعد از این لطفی کنید و خویش را پوشک کنید.

رسول رشیدی راد(مجتبی) 1398/10/18

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. مينا امينی

    دی 20, 1398

    درودها آقای رشیدی راد
    روزتون بخیر و شادی
    مانا باشید به مهر💐

    • با سلام و درود خدمت شما سرکار خانم امینی
      ممنون از لطفتون
      زنده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سلام و درود

    دستمریزاد استاد رشیدی راد عزیز

    یدالله فوق ایدیهم

    تقدیمی : 🌹

    دستِ نااهلان زمین را ،هر کجا باید بُرید
    فرق لا هر جای دنیا باشدش جمعی فرید

    مردمی دست این و آن نامحرمان له زیر پا
    یادِ هُدهُد را کنم ، بلقیس را ، بُرد آن بَرید

    ولی اله بایبوردی

    20 /10 / 1398

    🍃🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃🍃

    • با سلام و درود خدمت شما آقای بایبوردی عزیز
      ممنون از لطفتون
      زنده باشید بزرگوار
      ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    دی 20, 1398

    🌿👏👏👏👏

  4. 🌷🌷🌷

  5. درود ها
    بسیار زیبا سروده اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • با سلام و درود خدمت شما آقای دهنوی عزیز
      ممنون از لطفتون
      ❤️❤️❤️🌹🌹🌹

  6. 🌺🌺🌺

    درودهااااا بزرگوار

    • با سلام و درود خدمت شما بزرگوار
      ممنون از لطف شما
      زنده باشید
      🌹🌹🌹🌹

  7. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب رسول رشیدی راد

    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

  8. محمدعلی رضاپور

    بهمن 4, 1398

    سلام و احترام،
    دعوت اید به ادامه ی کارگاه سوم:

    http://sherepaak.com/221513/—

  9. سمیه صباح

    اسفند 14, 1398

    سلام و عرضِ احترام

    درود بر شما🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا