🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میان

(ثبت: 258020) فروردین 15, 1402 

 

در میان این همه شلوغی
به فکر خلوتی باش
که
شما را درک می کند!

عابدین پاپی(ارام)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فروردین 15, 1402

    درودها عزیز

    که
    تورا درک می کند .

    شادباشی

  2. طارق خراسانی

    فروردین 15, 1402

    سلام

    کوتاه زیبایی ست
    آفرین

    در پناه خدا 🌱♥️👌👌👌👌👌👌👌♥️🌱

  3. سیاوش آزاد

    فروردین 15, 1402

    سلام شما را بیش تر به بلندسرایی شناخته بودم ولی گویا ذوفنون هستید موید باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا