🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میلاد رسول

(ثبت: 5120) آذر 14, 1396 

رسید از راه میلاد محمّد
دل ویران شد آباد محمّد

تمام غصّه ها از من پریدند
شدم آرام با یاد محمّد

علیرضا حکیم

میلاد رسول اکرم مبارک باد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 15, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد حکیم گرامی

    عالی و آسمانی سرودید

    میلاد با سعادت پیامبر رحمت ص  را به شما تبریک می گویم

    زنده باشید

  2. علیرضا حکیم

    آذر 15, 1396

    درود ها بر شما دکتر گرامی

    سپاس از مهر گرانتان

    همچنین بنذه هم میلاد مسعود حضرت رسول را به شما تبریک می گویم برایتان آرزوی موفقیت می کنم

  3. طارق خراسانی

    آذر 15, 1396

    سلام و درود

    میلاد پیام آور نور و مهربانی و امام صادق (ع) مبارک باد

    در پناه خدا

    • علیرضا حکیم

      آذر 16, 1396

      درود ها بر شما استاد طارق عزیز

      سپاس از لطفت بنده هم میلاد رسول اکرم را به شما و اعضای سایت تبریک می گویم

      موفق و سربلند باشید

  4. مهدی صادقی مود

    آذر 17, 1396

    سلام جناب حکیم گرانقدر

    زیبا بود

    عید و هر روزتان به شادی

    • علیرضا حکیم

      آذر 19, 1396

      درودها بر شما جناب صادقی

      سپاس فراوان

      حضورتان سبز

  5. اکبر رشنو

    آذر 25, 1396

    درود

    و دستمریزاد و

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا