🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می‌پرسی از احوالم؟!

(ثبت: 222847) فروردین 25, 1399 

 

می پرسی از احوالم؟
سوگوارم!
نمی بینی که آتش گلوله
سینه ی گل را دریده است
و دست زرد خزان
بر تن باغ
که مرگِ سروها را
همره کاج
رقم می زند
و چهار خواهر را
هوس بوالهوسان
عریان کرد
سوگوارم
سوگوارِ زخم های کوردستانم
سوگوار حلبچه مسموم
و کوبانی ویرانم
سوگوار کوردستانم.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 25, 1399

    درود بزرگوار
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر🙏💐

    • سعید فلاحی

      فروردین 25, 1399

      درود مهربانو

      سپاس بی‌نهایت
      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا