🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می بوسمت

(ثبت: 233339) آبان 19, 1399 
می بوسمت

می بوسمت

می بوسمت به گونه ای که زمین جابجا شود
جوری که حقِّ شرابِ لبانت اَدا شود

فریادِ خُفته در سکوتِ جهان، صدا شود
تا عاقبت عشق به خودش مُبتلا شود

به قصاصِ قتلِ هزاران حسِّ عاشقی
عقلِ جفا پیشه به پایِ عشق ، فنا شود

می بوسمت که لاله بِروید به گونه ات
بر دوریِ عاشقان، وصال، مُقتَدا شود

ریزش کُنَد کوهِ نبایدهای پوچِ عقل
دردِ جهان به اِعجازِ عشق ، دوا شود

در عوضِ تمام فدایت شوم های تو خالی
جانم به لب آید و به شوقِ لبانت فدا شود

می بوسمت که بِبارد از آسمان ، صفا
تا این زمین مُرده خوار هم، با صفا شود

با عقل و دانش بشر که تباه شد
شاید به عشقِ آسمان لایقِ شفا شود

شاید بفهمد علّتِ سَر سبز بودنَش
اشک غریبی ست که هدیه از سَما شود

می بوسمت که با کیمیای لبان تو
خاکسترِ اندیشه در نظر ، طلا شود

تا خاکِ پایِ عاشقانِ در حسرت
بر دیده عاقلانِ جهان ، توتیا شود

این خونِ لَختِه بجوشد تا که دل
علیهِ اندیشه واردِ کودتا شود

می بوسمت :

می بوسمت با افتخار و در میانِ جمع
کفر است این تصویرِ زیبا اِختِفا شود

لب بر لَبَت جوری بدوزم که بعد از این
در دِهخدا، عیان جایگزینِ خفا شود

در هر کجای نقشه جغرافی جهان
تندیسِ بوسهٔ گره گشا به پا شود

می بوسمت جوری که مجنون دو تا شود
شیطان به سجده درآید و ذکرش خدا شود

سروده :

علی احمدی (بابک حادثه)

 

 

 

نظرها 14 
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 19, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐

    • علی احمدی

      آبان 20, 1399

      گل باران باد هر گاه از حیات با برکتتان استاد رشیدی راد

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 19, 1399

    درود بر شما🍃

    • علی احمدی

      آبان 20, 1399

      منت نهادید بر من بیمقدار ادیب والامقام مهرتان را سپاس

  3. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درود بر این قلم
    لذت بردم از این شعر خوش نگار
    و این بیت هم خیلی دوست داشتم دنیائی حرف درش بود
    “فریادِ خُفته در سکوتِ جهان، صدا شود
    تا عاقبت عشق به خودش مُبتلا شود”
    مانا و نویسان باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • علی احمدی

      آبان 20, 1399

      بنده نوازی و حمایتتان هماره سبب مباهاتم می باشد استاد نژادیان بزرگمهر

  4. موسی عباسی مقدم

    آبان 19, 1399

    درود بزرگوار زیبا بودشادکام باشید🍃🌿💐🙏🌹در پناه خدا

    • علی احمدی

      آبان 20, 1399

      استاد عباسی مقدم والامقام بنده نوازی فرمودین

  5. مينا امينی

    آبان 19, 1399

    درودها آقای احمدی
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐

    • علی احمدی

      آبان 20, 1399

      درودهای بیکران که بر حقیر منت نهادین ادیب فرزانه

      شاد زی و استوار

      مهرورز و پایدار

      غم ز کویت در فرار

      خنده هایت بیشمار

      زیر چتر کردگار

      بر حقیری همچو من

      باش چون آموزگار

  6. جواد مهدی پور

    آبان 20, 1399

    درود بر شما جناب احمدی عزیز

    زیبا ست

    بهره مند شدم از اثر خوبتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

    • علی احمدی

      دی 12, 1399

      سپاس استاد بنده نوازی فرمودین والاقدر

  7. فاطمه لطفی

    دی 10, 1399

    سلام و درود
    خیلی قشنگ بود👏🍃

    • علی احمدی

      دی 12, 1399

      استاد و سرور گران ارج منت نهادین بر این بیمقدار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا